فردا وجود ندارد....

خرید بک لینک
فردا وجود ندارد....

ساختن واژه ای به نام «فردا» بزرگترین اشتباه انسان بود.
تا زمانی که کودک بی سوادی بودیم و با این واژه آشنایی نداشتیم ،خوب زندگی میکردیم.
تمامی احساساتمان ، غم و شادیمان و هرچه داشتیم را همین امروز خرج میکردیم.
انگار فهمیده تر بودیم، چون همیشه میترسیدیم شاید فردا نباشد.

از وقتی «فردا » را یاد گرفتیم،همه چیز را گذاشتیم برای فردا.
از داشته های امروز لذت نبردیم و گذاشتیم برای روز مبادا...
شاید باید اینگونه «فردا» را معنی کنیم....
«فردا»روزیست که داشته های امروزت را نداری.
پس امروز را زندگی کن.
فردا حقیقت ندارد.

....به باغ همسفران.......

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 395 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:18

صفحه بندی