....به باغ همسفران....

خرید بک لینک
 گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی ...گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات...گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که...گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...!که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود...گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید+ نوشته شده در  سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ساعت 13:23&nbsp توسط هاله  |  ....به باغ همسفران.......ادامه مطلب

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:24

من خدایی دارم، که در این نزدیکیست...نه در آن بالاها!مهربان، خوب، قشنگ... چهرهاش نورانیستگاهگاهی سخنی میگوید، با دل کوچک من، سادهتر از سخن ساده مناو مرا میفهمد! او مرا میخواند، او مرا میخواهد، او همه درد مرا میداند...یاد او ذکر من است، در غم و در شادیچون به غم مینگرم، آن زمان رقصکنان میخندم...که خدا یار من است، که خدا در همه جا یاد من است.او خدایست که همواره مرا میخواهد،ا ....به باغ همسفران.......ادامه مطلب

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: هرحال,خدارادارم, نویسنده: بازدید: 311 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:00

نوروز بمانید که ایّام شمایید!آغاز شمایید و سرانجام شمایید!آن صبح نخستین بهاری که ز شادیمی آورد از چلچله پیغام، شمایید!آن دشت طراوت زده آن جنگل هشیارآن گنبد گردنده ی آرام شمایید!خورشید گر از بام فلک عشق فشاند،خورشید شما، عشق شما، بام شمایید!نوروز کهنسال کجا غیر شما بود؟اسطوره ی جمشید و جم و جام شمایید!عشق از نفس گرم شما تازه کند جانافسانه ی بهرام و گل اندام شمایید!هم آینه ی مهر و هم آتشکده ی عشق،هم ....به باغ همسفران.......ادامه مطلب

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: ١٣٩٦بر,همگي,مبارك, نویسنده: بازدید: 262 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:00

فردا وجود ندارد....ساختن واژه ای به نام «فردا» بزرگترین اشتباه انسان بود.تا زمانی که کودک بی سوادی بودیم و با این واژه آشنایی نداشتیم ،خوب زندگی میکردیم.تمامی احساساتمان ، غم و شادیمان و هرچه داشتیم را همین امروز خرج میکردیم.انگار فهمیده تر بودیم، چون همیشه میترسیدیم شاید فردا نباشد.از وقتی «فردا » را یاد گرفتیم،همه چیز را گذاشتیم برای فردا.از داشته های امروز لذت نبردیم و گذاشتیم برای روز مبادا...شاید باید اینگونه «فردا» را معنی کنیم....«فردا»روزیست که داشته های امروزت را نداری.پس امروز را زندگی کن.فردا حقیقت ندارد. ....به باغ همسفران.......ادامه مطلب

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 395 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:18

برای دخترم هستی زندگیمیک روز دختری خواهم داشت شبیه خودم با چشمهایی که همه ی دنیا را زیبا میبیندعاشقانه زندگی میکند ...تنفر برایش بی معناست...مهربانی را یادش می دهم...اعتماد را هم...یادش می دهم همه دنیایش را با مادرش قسمت کند، حتی خطاهایش را آن وقت هیچ وقت تنها نمی ماندنمی گویم دخترم بترس از مردها می گویم بترس از گرگها مردها که گرگ نیستند...پدرت فرشته ای است که روزینگذاشت تنها بمانم....روزی دختری خواهم داشتشبیه خودم اما بسیار قوی تر بسیار بخشنده تر بسیار مهربان تر ....به باغ همسفران.......ادامه مطلب

ما را در سایت ....به باغ همسفران.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 416 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:17

صفحه بندی