
من خدایی دارم، که در این نزدیکیست... نه در آن بالاها! مهربان، خوب، قشنگ...xa0چهرهاشxa0 نورانیست گاهگاهی سخنی میگوید،xa0با دل کوچک من،xa0xa0سادهتر از سخن ساده من او مرا میفهمد!xa0او مرا میخواند،xa0او مرا میخواهد،xa0xa0او همه درد مرا میداند... یاد او ذکر من است، در غم و در شادیچون به غم مینگرم،xa0xa0آن زمانxa0 رقصکنان میخندم... که خدا یار من است،xa0که خدا در همه جا یادxa0منxa0است. او خدایست که همواره مرا میخواهد، ا...
ادامه مطلب